Ny månad, nya tag!

2009-08-01 @ 18:36:00
Somsagt, ny månad, nya tag! 
Det stämmer ganska bra med rubriken. Har mycket att ta beslut om nu denna månad. Jobbigt, men det är sånt jag måste ta. Kommer väl säkert besked om det senare... Har varit ganska jobbiga saker och så. Men jag vill ej ta upp det nu på ett tag. Sorry. Känns inte riktigt lämpligt för det. Menmen...jag försöker leva vanligt som jag har gjort förut under alla mina bra dagar. Så jag går med ett leénde på läpparna iallafall. Huh!
Skit i det nu. Nu byter vi samtals ämne.

Igår; Åkte med mamma och Palle till Stockholms stadion för att checka DN. Galan. Det var en utmärkt idée för att underhålla oss skapligt. Det var livat där i stort sätt hela tiden. Tumme upp på det!

Idag; Vaknade vid halv 11 idag. Blev lite gitarr och frulle. Sen fixade jag mig och tog en sväng till underbara Nathalie. Vi gav oss iväg till Sveas för att prata och fika lite smått. Det var super trevligt! Sen bar jag mig hemmåt.
Nu sitter jag här hemma och fixar och så. Ska ge mig av till Mikaela den nöten. Heh. Blir väl kanske gå till torget och köpa glass. Vem vet.
Nää, nu måste jag fixa mig lite grann.

PoK// JuliaSöderbergMade by Mikaela Levin Nordqvist

Kommentarer

Postat av: nathalie

du är underbaraste!!!

2009-08-02 @ 18:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback