Ensam hemma, YES!

2009-08-11 @ 19:36:52
Tjosan i trosan!

Sjukt underbart att vara hemma! Jag älskart!
Tog hem Mikaela den tjockisen. Hih, ja...om du hörde musik så var det nog hem ifrån mig. Höh! Kul är det. Musik är verkligen sjukt bra! Åh, på tal om det, JAG ÄLSKAR MIN GITARR!
Aja, whatever...
Vi somna kanske runt halv 4? Aa, nått sånt.
Sen så vaknade vi kanske vid halv 11. Så himla trött var jag.
Asså det är sjukt. Det ända Mikaela pratar om är hennes Daniel. Haha, att jag står ut... Tveksamt. Men vad gör man inte för sin kompis?
Men aja, senare så stack hon hem runt 2 kanske. Så jag fixade iårdning mig och åt det som vi lagade i går. Paela, suveränt! Mums. Sen stack jag hem till Ella. Där fanns Nathalie, Fanny och Elin. Härligt att träffa mina små ärtor. Hih!

Asså varför har jag så mycket att skriva när inte ens dagen har tagit slut? Åh, att jag orkar. Somsagt, dagen är inte slut än och jag har gjort lite mer idag än det jag skrev.
Jag åkte hem och satte på fin musik. Bara piano låtar. Det låter så sorgligt att lyssna bara på piano. Menmen. Vissa låtar väcker verkligen känslor. Jag kan nästan börja stört grina för vissa. Åh det är jobbigt. Nu liksom bara ploppade det upp massa tankar om min Simon. Liksom jag älskar honom sjukt mycket. Alla våra minnen tillsammans är oslagbara! Han är den jag brinner för. Han jag ger mina sista andetag till. Han som jag delar mitt liv med. Han som jag gråter för. Han som får mig att må bra. Han som får mig att känna lycka. Han som.... Ja allt bra som en pojkvän kan bidra med. Åh vad du är underbar. Jag känner mig så speciell när jag är med dig. Liksom som att jag är den som du tycker om allra mest. Det trodde jag aldrig att jag skulle få känna. Men med dig älskling, dig gör jag det. Och jag älskar dig sjukt mycket. Vi kan säga "Jag älskar dig" hur mycket som helst. Men va 17? Jag gör det så mycket så att jag skulle kunna säga det varje sekund till dig älskling. Gud vad jag skriver om dig. Men allt är sant och jag vill absolut inte förlora den bästa jag har. Tack för att du är min hjärtat. Jag älskar dig.

Tack för mig. Skriver imorgon... Utgång med mina flickor imorrn kväll. Dom som jag har upplevt allt kul med. Ni är bäst! Ni vet vilka ni är.



PoK// JuliaSöderberg


Kommentarer

Postat av: nathalie

ÄSLAKR ER ni är min bästa pinglor!!! :D <3<3

2009-08-12 @ 14:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback