Back to be at work

2009-08-20 @ 21:45:44
Haloha!
Skolan har ju somsagt börjat och har redan fått hem arbete att plugga på, (suck). Men men. Det är skönt att få tillbaka rutinenerna. Men som sagt. Handbollen går absolut inte bra för mig nu. Riktar mig mot ett dystert slut från mitt andra liv liksom (föredetta). Menmen...inge mer snack om det. Jag blir bara allt mer ledsen om när jag snackar om det, tyvärr.
Men jag kan ju säga att jag är hur dålig som helst på att uppdatera och att ta nya bilder. Blir aldrig av verkligen. Usch!

Justja...ska åka nån gång och fixa gymkort till mig och Mikaela.

Nu kollar jag american pie och ska väl snart antagligen sova.

PoK// JuliaSöderberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback