28-29/8-09

2009-08-29 @ 10:28:44

Tje bre!

Igår (fredag) var det en jätte jobbig skoldag. Eller som sagt, det är det varje fredag. Schemat är sämst. Och jag menar det verkligen. Huh. Men jag överlevde iallafall. Haha...
Men sen så drog jag hem till älskling och myste och busade. Gullit japp! Sen vid kvart över 6 drog jag hem för att han skulle åka och spela hockey.
Kvällen skulle igentligen spenderats hos Elin Franzon, tjejkväll alltså. Trevligt. Men jag stannade kvar hemma istället pga trötthet och det dåliga vädret. Kollade Sagan om härskaringen och så. Sen somnade jag när inte filmen hade slutat.

Idag vaknade jag halv 9 kanske. Tidigt... Och nu är klockan 10.21 och jag slappar än och sitter vid datorn och lyssnar på disneylåtar. Ska väl kanske hoppa in i duschen och så snart. Men jag är ju så lat och seg. Men jag får tvinga in mig.
För sen ikväll ska jag och några 9or ut och tälta nånstans. Kul kommer det bli och mysigt för den delen. Får se hur det slutar.

Nä... nu ska jag bädda min säng.

PoK// JuliaSöderberg

Jag och mamma på Disneyland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback